O sprawdzianie próbnym po klasie 6
Co było dla Was bardzo łatwe i łatwe?
- określanie wieków,
- rozumienie informacji w tekście podręcznikowym,
- odczytywanie tekstu literackiego (nie zawsze),
- wybieranie przyrządu służącego do obserwacji pogody (100 % dobrych odpowiedzi!),
- pisanie wypracowania zgodnie z tematem i uzasadnienie wyboru pory roku,
- wybór źródła informacji,
- znajomość zasad bezpieczeństwa w czasie zabaw zimowych,
- odczytanie symboli umieszczonych w instrukcji.
Co było dla Was umiarkowanie trudne?
- określenie funkcji epitetów w wierszu,
- obliczanie temperatury powietrza na podstawie danych z tabeli,
- porównanie tekstów literackich (poezja, proza),
- rozpoznawanie cech czworokątów,
- zasady bezpiecznej eksploatacji roweru,
- wyrażanie własnych opinii i próba ich uzasadnienia,
- przenoszenie danych z tabeli na oś liczbową,
- zachowanie spójności tekstu,
- stosowanie bogatego i zróżnicowanego słownictwa w wypracowaniu,
- interpunkcja.
Co było dla Was trudne?
- opisanie sytuacji w zadaniu za pomocą wyrażenia arytmetycznego,
- rozwiązanie zadania z treścią dotyczącego mas (wagi),
- rozumienie znaczenia symboli występujących w opisach map pogody,
- przestrzeganie norm językowych i ortograficznych.